May 23, 2012

Bismillah

hmm, sebenarnya perasaan ne mcm tah pape gle sejak 2 menjak ne,
hmm, dah kenapa yea ? sungguh x mengertilah,
pagi td, lepas subuh tidur balik kejap,
then tbe2 je mimpi jepp, xtau kenapa,
Ya Allah, tolong, sungguh aku x suka perasaan mcm ne,
aku benci dye aku benci dye aku benci dye,
sumpah sampi mati aku akan benci dye,
kenapa mst ingt kat org yg dah musnahkan semua ?
hmm, tak suka tak suka tak suka !
selalu sgt doa nak pergi jauh2,
kalau boleh x nak dah dengar ap2 psl dye,
xnak tau pape, 
and i hope sgt2 xkan pernah terserempak ngn dye,
Ya Allah, kalau boleh, nak hilang ingatan,
xnak ingt dah semua pasal dye,
xnak,
kesian kat diri sendiri,
x boleh ke kalau aku nak happy sikit,
dengan x ingt lngsg psl dye,
sedih Ya Allah, sedih sgt,
semua bende buat semua x kne,
kenapa ? 
mungkin sbb dosa2 lepas yg x settle lg,
but im trying to be a better person without him,
tp yg x pahamnye kenapa dye mcm sgt2 penting dlm hidup ne,
sedangkan dye ? Ya Allah, aku x kuat,
sgt x kuat nak hadapi semua ne sorang2,
nak lari jauh2, nak,
nak lupakan semua benda,
kalau lah senang dengan kalau lah tu,
hmm,
abah dapat tawaran mengajar kat bayan lepas, penang,
okay sangat seronok sbnrnye,
sbb ? sbb mmg tu doa aku hari2,
nak pergi somewhere else yg xde sape kenal,
yg xde kenangan kat situ,
then i can start a new life there, maybe,
semua sbb jepp ! semua !
berhenti kolej pun sbb dye,
sbb sgt2 frust, itulah main reason kenapa stop belajar dlu,
then lama sikit baru rasa nak belajar balik,
sbb kesian kt diri sndr, kesian kat umi abah,
xkan sbb laki x guna cmtu nk hancurkan hidup sndr kan ? 
no way, i will prove myself that i can live without you,
just see me shine okay,
okay back to abah's story,
hmm aku tau abah nak gy penang, tp
umi la pulak x nak,
dye kata bukan sng nak pndh,
jauh pulak tu,
aku cakap lah, bukan selalu umi,
serious rse nak nanges time ckp ngn umi td,
sbb aku nak kan mende tu, nak sgt,
umi cakap lg, nnt susah nk selesakan diri kat sana,
tapi boleh try kan umi ? hmm, 
umi, tolonglah,
kalau umi tau betapa strugglenye kakak nak bangkit balik,
im the one who lose hope in life,
im almost giving up, all the time all i do just cry,
cry and cry again,
the pain, sgt dalam,
somtimes i just cant handle it,
but im always pretending like im strong,
padahal, 
aku rasa setiap malam aku akan nanges,
xnak share ngn sape2, sbb rse x layak nk share ngn org laen,
xnak org laen tau yg sbnrnya, zai ne seorng yg lemah,
when it comes about him,
Ya Allah, aku nak rasa bahagia, mcm org laen,
jelly tgok semua org dah bahagia,
esah ngn haziq,
adek ngn man,
dady ngn imran,
im happy for them :DD 
but pity for myself, haha 
kesian kan, apsal tah malm ne taching je lebih -,-
haha takpelah,
haa, harap sgt2 yg umi akan agree nk pndh penang skali,
please umi, just for this time,
im begging you,
this is what i want,
Ya Allah, kau lembutkan hati umi.
till then, bye.