September 10, 2011

meriahnye RAYA ! :(

hehe,mcm ap je tjuk kn?okay okay,fuuuuuhhh,yela,kate rye taun ne ad suka duka tauu.sbb tula tjuk pun mcm ala2 nk suka tp dlm duka.erk?ayat pun da mcm ap je ne -,- 
ookay laaa,pape pun msr stat dgn yg SUKA dlu :D heee,rye taun ne bes maybe sbb puasa full kt uma,tak ke?haha,yes,btul laa tu ;) duit rya pun masyuk je lg dpt -,- tahpape gle kn?bdn da besa mcm belon tp org dok pulun lg duit rye *ceyh,ne ayt org x bersyukur.astaghfirullah. tp yela kn,klu da jmpe tiap taun org dok tego drjh 6 mmg konfem laaa dpt duit :D hehe,seronok senanye dpt duit rye.haaaaa,tgok ne,meriah kn? :D

TIME NE KT RUMAH NENEK UMI *sesak weyyh !


mmg x yah ckp laaa budak ne,da mcm anak zaid -,- zara :)

ramaikan ank buah aku ? HEHE :D

ibu-ibu a.k.a makcik2ku.haha


okay,sudahsudah la yang suka tu. nk jugak cte yang duka lara nee.huhu :( taun ne rye x ckup kouta laaa.yela,yg ad paktam jeee,sdey kn? pakngah , maklang , pakndak , paknjang , pakteh xde.SOB2 :( 
ble da x rmi ne,kurang la skit meriahnya tuuu. pastu plak, bru dpt tau yg makteh nk becerai. hmm, mmg la , time pakteh dtg rse laen je tauu. nescafe pakteh mintak aku yg buatkn. 'kakak, pi buat ayaq nescaafe sat ntok pakteh'. *sambil sengih baek punya nk gerak ne, 'ne awat serabai sgt ne?'.kena aku sedas dgn pakteh, yelaaaa, time tu aku x mndi laaaaaagi.tau2 je pokteh ne -,-. aduuuuiiii, HAHA. tp still sdey even ad gurau2 cmtu. yela, lme jugak kot dorng da kawen,anak pun da 2. hmm,tp semua tu kerja tuhan kn? yang da kawen pun bley bercerai berai inikan pulak yg bru kapel2 ne. erk, ayat sendiri pun bley terse kn? huhu :(  


ne aiman danish. comel kannn ? :D anak makteh.


kakak aiman, ainaa sofiyyah :D



PS: saya rindu FAQIH ALIMI :( tapi mmg laaa,ank2 buah aku semua stok comel2. HAHA. ikut makcik dye kot? :P









No comments: