September 20, 2011

boy girl boy girl HAHA :p

okay,hehe.gatal kn?ahhhh,ad aku kesah? janji aku bahagia aman damai kn? :D xdela,
senanya tga mood rindu gila gila kt FAQIH neee :( huhu,mcm nyesal jgk laaaa tau.
emm,time dlu jage budak budak kn, tgok ayah mak dorang biase biase je taaau.
mak ayah xdela comel mane punn kann, tp bila smpi kat ank ank dorang tuhh, sume jd cumil cumil !
ya ALLAH, aku yang tgok ne plak geram ! HAHA : P
so, kira nya parass rupa tu x menjanjikan apa apa knn ? sila setuju yeaa *double jerkk.hehe
kepada sespe yg penah ckp senanya dye x kesah rupa paras tuu knn,
check2 la blek yeaa :) skrng ne ap yang penting punn, agama tuu.
klu pasangan korng tuu cantik, itu da kira bonus knnn?
jd, semua org tuu wajib bersyukur dgn ap yg dye ad knn?
ALHAMDULILLAH :D 


chomel knnn? hehe :D

saya x sabar ! HAHAHA


baby dgn baba ? opss, ayah comel jgk kn :D





heeee, nnt anak saya sila pnggl IBU yeaaa :) HAHA*sumpah nk gelak bce ayat sendiri .
mak saya ckp, dlu saya sgt sgt nakal, fuuuhhhhh. tkut jugak anak ikut perangai aku tuu -,-
jadi wahai anakku syg, nnt ikut perangai baba yea :D 
baba soleh, baek, pandai, sabar, penyayang.
lg satu, baba syg ibu sgt sgt.HAHA :)


ps: comel knnnnn klu IBU ngn BABA tuuuu ? HEHE :D
FAQIH, saya rndu anda :)



No comments: