December 23, 2011

nothing , ngahaha :)

okay, bismillah, saya nervous sgtsgt sbb da lame x menaip -,- 
kalau byk gle typo tu harap maafkn la ye :) 
okay now, sbnrnye nk cerita pasal diri sndr, hee, x malu kn ? :3
haha, ad aku kesah, blog aku kn ;) 
hee, aku da tuka kolej tau ;) 
kalau dulu kt KTT, skrng kt KUIS. 
ceyhh, solehah je kn ble dga KUIS tu ? HAHA 

here, ad la skit2 gmba kt kuis terchenta tu :p

budakbudak account weyyh ! :D 

time ne tga tngu sir affendi ;) 

ne diana, aku selalu jeles ngn dye tau -,- sbb dye pndi, HAHA 

ne pulak farah, dok dpn bilik aku je tp pemalas, sbb dye lg suka msg -,- 

suana, pendiam tp skrng da pndi sakatsakat org :P kemain lg !

shidaa, ckgu acc aku weyy ! jgn maenmaen :D

heee, mmg bahagia gle la kan kelas tu kteorg yg punya laaa !
ahh, lupa, ad je budak laki, tp 2 org je :/ 
x bes kn ? kepupusan betul la kaaan ?
haha, tp time bus math ke, acc ke, ad je abgabg repeaters ;) 
ngahaha, nak jugak mention abgabg tu kn :P 
heee, tp betul la, semua abg je yg repeat tuuh -.- 

hmm, seronok tau sbnrnye dok kuis ne, BUT, 
rse mcm aku la paling jahat kt ctu, yelaa, 
perangai mcm ap je, sedar diri, tp tula,
susah nk betul kn, huaaaargh :( 
jujur ckp, aku bukan budak baek pun,
jahat je, perangai pun mcm hareeem :/
biaselaah manusia kn, tp fitrah la, nk jd baek 
hmmm,
okay da stop,
so far seronok gle blaja acc, excited weyy ! :DD
fesfes ble imbang tu, perrrgh, rse mcm nak jerit dalam kelas ! hehe,
tp ble x imbang tu, mula laah, 
rse nak terjun tngkt3 la, tension la, stress bagai semua ad -.-
puuuuiih, penaaat la, HAHA 

hee, kadang kadang tension sgtsgt, tp x tau sbb ap,
ble da msuk u ne, ofkos la memendam je kn,
semua pun ad life masingmasing, so,
x nak la kacau, kn ? :)
 tp kn, rndu korng, tp kn, tahla, 
byk bnde x betul skrng, byk sgt :(
hmm, tp korang buat x tau jela okay ? 
HAHA, ayat x leh blaaah wehh ! ZAI !
mcm laaa ad org kesaaaah kn, haha
maafla, ayat org perasan je tuuh ;) abaikn. 
byk bnde nk ckp, nak cerita, tp tula,
xnak, sbb tahla, huhu,
teruk kn ? xpela, aku skrng lg selesa pendam je semua bnde,
sbb ? hmm, sbb aku tau kot, nnt mst org ckp tahpape gle,kn ?

haaa, daaah la zai, jgn nak tacingtacing kt sini,
okaaayla, da penat, tp still x puas :3 HAHA
biaselaaah, name pun manusia right ? 
okay babai, erk, tibatiba teerse nk letak gmba sndr :P 

hee, dlm bilik yg bersepah sgtsgt :P 

ne namenye xde keje ye anakanak -,- 

time ne baru sdr kt kuis ad sungai, lembu pun ad youu ! :3 

eheeeem, mid ngn dady :D jgn jeles okay :P 

erk,sebenarnyekn, kt kuis pakai tudung cani je, senaaang ! express tu :P 

kelas malaysian studies, seronok :) 

comeeeeel rite saya ? NGAHAHA, pink tuu ;) 




ps: saya minat abg fathi ! MUAHAHA ! gataaaal nye, eeeee -.- 
korang, kte rndu korng sgtsgt :) 










No comments: